חיים כץ חסינות

ההחלטה שהתקבלה בוועדה לפני כשבועיים בניגוד לעמדת היועץ המשפטי לממשלה הייתה. בחלק הבא בסדרת הכתבות על בקשת החסינות של חיים כץ אנו מפרגנים בדיעבד לחברת הכנסת לשעבר עדה מימון שהזהירה את חבריה עוד בשנת 1951 כי מחפשים כאן כל מיני דרכים כדי לתת חסינות לחבר כנסת שעבר עבירה.


חיים כץ זכה בחסינות ומעמד הביניים ישלם עליה משפט Themarker

החלטת ועדת הכנסת להעניק לו חסינות מפני כתב אישום בגין מרמה והפרת אמונים קובעת תקדים.

חיים כץ חסינות. ככל הנראה השר חיכה לרגע האחרון. על פי החלטת היועץ המשפטי לממשלה דר אביחי מנדלבליט הוגש היום לבית המשפט השלום בראשון-לציון כתב אישום נגד חבר הכנסת חיים כץ. 1 day agoלאחר שהודיע כי לא יבקש חסינות הוגש היום כתב אישום נגד חבר הכנסת חיים כץ כתב האישום הוגש במסגרת הסדר טיעון ומייחס לכץ עבירה של קשירת קשר להשגת מטרה כשרה באמצעים פסולים כץ עמד בעבר בראש ועדת הרווחה של הכנסת כשזימן.

בחסות הליכוד החרדים ימינה וישראל ביתנו. חיים כץ נכנס השבוע לספרי ההיסטוריה של הכנסת ולא בקטע טוב. חיים כץ אביחי מנדלבליט צילום.

מטעמו של חכ כץ נמסר. מרים אלסטר פלאש 90. חיים כץ צילום.

זאת לאחר שחכ כץ הודיע ליושב ראש הכנסת. הדיון שנערך בימים אלה בבקשת חכ חיים כץ מהליכוד לקבל חסינות מפני העמדה לדין פלילי הוא בעל היבט תקדימי. מנדלבליט כתב כי החלטת הכנסת להעניק חסינות לחכ חיים כץ בטלה וחסרת תוקף כיוון שהיא לוקה ביישום שגוי של עילות החסינות תנאיהן ומבחניהן.

לוחמי השחיתות מהאופוזיציה השתתקו בדיון על חסינות כץ לפי האישום נגדו חיים כץ קיבל במשך שנים טובות הנאה בשווי כספי גבוה מאלו שניתנו לראש הממשלה בנימין נתניהו. ועדת הכנסת הצביעה הערב יום ב בעד מתן חסינות לחבר הכנסת חיים כץ מהליכוד מפני כתב אישום בגין עבירות מרמה והפרת אמונים בפרשת המניות. חיים כץ הגיש לכנסת בקשת חסינות מהעמדה לדין.

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט מתנגד להחלטת הכנסת להעניק חסינות לחכ חיים כץכך עולה מהתגובה שהגיש. הכנסת אישרה את מתן החסינות לשר לשעבר חיים כץ המואשם בפרשת המניות. לאחר דיון סוער אישרה הערב שלישי ועדת הכנסת את בקשת החסינות של חבר-הכנסת חיים כץ מהליכוד למרות עמדת היועמש מנדלבליט.

חסינות מהותית לדברי דר עמיר פוקס חוקר בתכנית להגנה על ערכים דמוקרטיים במכון הישראלי. לא זוכר מתי שיקרתי לאחרונה. מליאת הכנסת דנה הצהריים שני והצביעה על מתן חסינות לחכ חיים כץ.

בנוסף חברי הכנסת הערבים הודיעו כי בכוונתם לאפשר לחכ חיים כץ לקבל חסינות בכך שלא יצביעו. לאחר שהתפטר מתפקידו כשר הרווחה בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו חיים כץ הגיש ליור הכנסת בקשה לחסינות מפני העמדה לדין. כעת תעבור ההכרעה להצבעה במליאת הכנסת ובהנחה שהחסינות.

החלטת הכנסת נשענת על אדנים מוצקים מבחינה משפטית ואנו סבורים שאין עילה שבגצ. לבטל את החסינות של חיים כץ היועץ המשפטי לממשלה קבע כי המלצת ועדת הכנסת להעניק לחכ כץ חסינות היא בטלה וחסרת תוקף ולכל הפחות יש להורות על ביטולה כיוון שהתקבלה בחוסר סמכות חדשות. ההחלטה תעבור למליאה פוליטי היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר.

חסינות דיוניות משמעותה שלא ניתן להגיש את כתב האישום נגד כץ לבית המשפט בתקופת כהונתה של הכנסת הנוכחית. בסופו של דיון טעון ועדת הכנסת אישרה כי בקשתו של חבר הכנסת כץ לקבלת חסינות תועבר להצבעה במליאת הכנסת. חיים כץ קיבל חסינות מהכנסת.

לאחר התנגדות הרשימה הערבית המשותפת העבודה-מרצ וחופש הצבעה בכחול לבן הוענקה לכץ החסינות לכנסת הזו. עוד אמר כי ההחלטה התקבלה בחוסר סמכות או בחריגה מסמכות. חיים כץ פעל במסגרת עבודתו כדי למנוע תספורות שביצעו בעלי הון בכספי החיסכון של.

חיים כץ קיבל חסינות אחרי עשר שעות דרמטיות חברי ועדת הכנסת החליטו ברוב של 16 תומכים מול 10 מתנגדים להשאיר לחיים כץ את חסינותו הפרלמנטרית. לאחר דיון סוער שנמשך למעלה מ-10 שעות בוועדת הכנסת החליטו חברי הוועדה להעניק לחכ חיים כץ את החסינותבהצבעה תמכו 16 התנגדו 10 וארבעה נמנעו השלב הבא. מדובר בחסינות דיונית והוא יידרש לבקש אותה שוב בכנסת.

פלאש 90 בשבוע שעבר אישרה ועדת הכנסת את בקשתו של חיים כץ לקבלת חסינות בשתיים משלוש העילות שביקש. 62-63 חברי כנסת תמכו בשתי ההצבעות על החסינות 43-42 התנגדו ו-1-2 נמנעו. זו הפעם הראשונה בתולדות הכנסת שבה מוענקת חסינות מהותית לחבר כנסת שהוחלט.

המליאה נענתה לבקשת שר הרווחה לשעבר שנגדו עומד כתב אישום על מרמה והפרת אמונים. אם חסינות חברי הכנסת לא תקפה על פעולות שמיטיבות עם הציבור יש לבטל לגמרי את חוק החסינות. מרק ישראל סלם מליאת הכנסת אישרה היום שני הענקת חסינות לחכ חיים כץ ליכוד מפני העמדה לדין פלילי.

הכנסת קיימה הליך רציני ומעמיק בנושא ובסיומו החליטה להעניק לחכ חיים כץ חסינות בין היתר בעילה של חסינות מהותית.


הכנסת אישרה את החסינות לח כ חיים כץ ברוב של 62 ח כים כלכליסט


לוחמי השחיתות מהאופוזיציה השתתקו בדיון על חסינות כץ כלכליסט


103fm חיים כץ


הכנסת אישרה מתן חסינות לחבר הכנסת חיים כץ חדשות היום


כתב אישום הוגש נגד ח כ חיים כץ לדעת


התייחסות לבקשתו של ח כ חיים כץ לקבל חסינות המכון הישראלי לדמוקרטיה


חיים כץ הגיש ליו ר הכנסת בקשת חסינות מהעמדה לדין חדשות מעריב


חסינות על פי ההלכה הכנסת תעניק חסינות לח כ חיים כץ ערוץ 2000


מליאת הכנסת אישרה את בקשת החסינות של ח כ חיים כץ גלובס


חיים כץ קיבל חסינות מהכנסת לא זוכר מתי שיקרתי לאחרונה


חסינות גלובס


כך חומק ח כ חיים כץ ממשפט בחירות עתירות לבג ץ וחסינות שקוף


מכה ליועמ ש בג ץ דחה את העתירות נגד חסינות כץ סרוגים


השופט הנדל לא היועמ ש מחליט על חסינות חברי כנסת מקור ראשון


חיים כץ התפרץ שותים את דמי זה החיים שלי סרוגים


חיים כץ קיבל חסינות אלו הח כים שהצביעו בעד חדשות מעריב


N12 הכנסת אישרה את בקשת החסינות של חיים כץ


חברי הכנסת אישרו חסינות מפני העמדה לדין לח כ חיים כץ גלובס


חיים כץ קיבל חסינות מהכנסת לא זוכר מתי שיקרתי לאחרונה

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
Advertisement here
Advertisement here
Advertisement here